SFO

Rønbækskolens SFO er skolens fritidstilbud for elever fra 0. til og med 3. klasse. SFO´en er åben hver dag før og efter skoletid og har til huse i indskolingens og 3. årgangs lokaler.

I SFO´en praktiseres fritidspædagogik med en høj grad af selvforvaltning for børnene. Der er hver dag voksenstyrede aktiviteter som børnene kan deltage i, hvis de har lyst. Særligt i sommerhalvåret lægger vi vægt på, at børnene er ude og opholder sig på vores store legeplads og udearealer, der giver gode muligheder for forskellige ude- og bevægelsesaktiviteter.

I SFO´en er der året igennem en del traditioner, som børnene kan deltage i. Her kan for eksempel nævnes: kræmmerdag, halloween, beachparty, julegaveværksted, fastelavn og diskofest.

Tilmelding til SFO´en sker på Favrskov Kommunes pladsanvisning:

Åbningstider for SFO´en er:

Morgen: 6.30-8.00 (alle ugedage)

Eftermiddag: Fra endt skoletid til 17.00 (mandag-torsdag), fra endt skoletid til 16.30 (fredag)